neděle 18. října 2015

Vznik blogu!


V rámci předmětu "Informační věda a srovnávací mediální studia" jsme od Josefa Šlerky dostali za úkol vrátit se do svých mladých let a založit si blog, na který budeme odevzdávat své "domácí úkoly".

Ponechme stranou, že formu blogu považuji víceméně za mrtvou a pojďme se podívat, jaké pocity ve mě tvorba blogu vyvolala.

Tímto počinem se vracím do doby, kdy jsem před mnoha roky na svůj první blog na blog.cz (ty vole, ono to furt existuje!) házel odkazy na cool empétrojky (Toploader, Arash, Sash...) vykradené z mp3s.nadruhou.net (ty krávo, taky to pořád funguje!) a psal první nesmysly.
Tento oranžovo-černý skvost skončil zhruba po roce a půl, když na mne organizace hájící práva autorů poslala majiteli platformy (tehdy Jyxo, teď TV Nova) udání.
Blog jsem tedy zrušil a jen díky tomuto mému chrabrému a odvážnému činu si může dávat Petr Janda  a jeho banda k nedělnímu obědu maso. Petře, není zač a dobrou chuť!

Prvotní nastavování tohoto blogu mi také připomínalo staré dobré časy u úplně prvního počítače na webu Alík.cz (opět funkční! Tak vidíte, že nemůžu bejt tak starej!) a kódování infantilní představovací vizitky v HTML, kde vrchol umu byla písnička Narcotic od Liquido hrající na pozadí duhově barevného balastu.
Tato vizitka skončila stejně slavně jako výše zmíněný blog: Po několika měsících neúnavného tapetování chatovacích místností v sebekratší volné chvíli ve škole v první počítačové učebně a kažení zábavy přítomným stovkám či tisícům uživatelů provozovatel Alíka můj profil zrušil a zavedl první bezpečnostní mechanismy proti tapetování.
Dnešní komunito dětí na Alíkovi a bando nadržené mládeže na seznamkách Lidé.cz a Líbímseti.cz, není zač!

Ukončeme tedy tuto dnešní mediální onanii a vrhněme se spolu do víru studia nových médií!

Žádné komentáře:

Okomentovat